maandag 9 september 2024

School.. deel 3

Oh ja, ik zo nog een school post maken, kut ik wou net slapen.
naja, kan nog wel

Het is nog maar de eerste dag dus zo'n ultiem goeie indruk heb ik nog niet gehad, maar ik heb in ieder geval al wel wat dingen mee gekregen.

IK KRIJG WEER SPORTLES EN REKENEN?? KUUUUUTTTT!!!!!!1111!!!

Tijdens de pauze heb ik wat met wat mensen gezeten, en we gaan waarschijnlijk blijkbaar ooit minecraften met z'n allen, leuk.
Was ook mijn eigen voer vergeten dus moest eten kopen bij kantine meteen, leuk.
De laatste les ging over pre-productie en ik heb daar met nog 2 andere gasten (ook van de kantine) een "concept" voor een "film" bedacht.. Waarom tussen aanhalingstekens? Omdat het echt pure aids was LMFAO.
Ik ben niet helemaal gewend om samen met anderen te brainstormen. Maar we hebben wel wat leuks bedacht, ookal is het op dit moment een chaotische rommel. Als het goed is beginnen we volgende aan een script.
Het is een zwart-wit noir achtige comedy sketch parodie die gaat over een detective die zijn appartement niet in kan komen... heel leuk, ik weet het.
Hij probeert ook van alles om wel binnen te komen maar uiteindelijk bleek het al die tijd dat die sukkel al die ijd gewoon de sleutel bij zich had. Oh en gedurende al dit, loopt hij de boel een beetje te narraten alsof het een harry potter boek is. Dat is de grap, ja.
Aan het einde als hij de deur open doet staat er een gozer in een duister pak die hem dan dood schiet omdat hij schijtziek werd van de voice over.

(Note: Ik zit te denken om bij de dood van de detective dat "mmm watcha say" nummer te doen)

Oh, en er werd ook nog van alles uitgeled in die les maar ik viel bijna in slaap....
Conclusie, prima eerste dag, op naar de 2e.

-Piet

Geen opmerkingen:

Een reactie posten