vrijdag 13 september 2024

Mijn kunst smaak.

Wat betekend kunst voor mij. Zelf heb ik weinig met traditioneel kunst. Ik hou veel meer van de “andere” vormen van kunst. Ik weet niet of hier ook een begrip voor is behalve “anders”. Maar comedy hoort daar bijvoorbeeld bij. Dat, gecombineerd met film. Dat is mijn favoriete kunstvorm. Ik hou er absoluut niet van als iets te serieus is, en dat in bijna alle kunstvormen. Voor mij moeten dingen humor, gezelligheid, en positiviteit uitstralen. Mijn favoriete type film/video is denk ik sketch comedy. Korte, gespeelde stukjes met grappen, of over het algemeen gewoon dingen om mensen te laten lachen. Nog een voorbeeld is muziek. Mijn muziek smaak, heeft af en toe wel een serieuze ondertoon, maar wordt ingepakt met muziek die vrolijk en upbeat is. Een genre voorbeeld daarvan (tevens ook mijn favoriet) is Ska / Ska Punk. Een variant van reggae/punk, of een combinatie daarvan. En dat is eigenlijk precies wat eerder is beschreven. Dit zijn vormen van kunst, maar niet op de traditionele wijze, en daarom hou ik daar van.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten