donderdag 12 september 2024

Een introductie

Waarom ook niet? Even een nieuwe introductie zodat we allemaal "on the same page" zitten.

Ik heet Pieter of kortweg Piet. Ik ben 19 jaar oud en woon in Flevoland, thuis bij moeder, moeders vriend en 2 jongere zussen. Ik studeer aan het Deltion College in Zwolle voor de opleiding Audiovisueel. Ik doe die opleiding omdat mijn grootste hobby filmmaken is, en ik wil die hobby in de toekomst echt verder uitbouwen. Ik ben al een tijdje bezig met deze hobby. Ik denk dat ik ongeveer 4 jaar geleden ben begonnen met het maken van video's, of in ieder geval het bewerken ervan, en ik ben gewoon verliefd geworden op het vak. Ik hou ook echt van de stijl van het oude internet van eind jaren 2000, en ik probeer die "stijl" te kopiëren voor mijn eigen werk en mijn eigen stijl. Geïnspireerd door die internetcultuur en -stijl van eind jaren 2000, heb ik mijn eigen website, blog en YouTube-account. Ik maak (hopelijk) grappige, komische video's in de vorm van sketches en een soort "standup"? Vlog-dingetjes. Ik heb nog geen titel bedacht… Ik weet nog niet precies wat ik in de toekomst wil doen/bereiken, ik leef gewoon van dag tot dag, hoewel ik misschien wel freelancer wil worden. Ik ben geen fan van werken voor een baas. Ik heb het gevoel dat ik best raar en grappig kan zijn, ik vind het niet leuk als dingen "te" serieus worden, maar ik kan me alleen echt mezelf voelen op een vertrouwde, veilige en comfortabele plek met mensen die ik vertrouw en waar ik me prettig bij voel. Of als ik alleen ben. Het is makkelijker om raar en grappig te zijn voor een camera. Andere hobby's die ik heb zijn webdesign, design in het algemeen, fotografie en….. nietsdoen. Dus ja, de twee stemmingen waarin ik het vaakst ben, zijn lui of creatief. Vrij gebruikelijk, hoor ik.

Mijn excuus als het raar geschreven lijkt, het was een opdracht voor engels, vertaald in google translate.

- Piet

Geen opmerkingen:

Een reactie posten