woensdag 11 september 2024

Hey!

Ten eerste, het is 9/11, een hele speciale dag. (zie video hieronder)
PM update: ik wil wat meer experimenteel doen. Bijvoorbeeld hele, hele korte filmpjes van minder dan een minuut. Een idee die ik al had was een filmpje van maar een paar seconden getiteld: "Diploma uitreiking in 2030"
Je mag zelf uitvogelen hoe dat eruit komt te zien, ik geef geen spoilers hihi.
Misschien word dat wel zijn eigen webserie met de naam: "FILMPLES"
Daarnaast heb ik een nieuw idee voor een video onder de "standup" webserie over een mobiel spelletje die ik echt fucking vaak tegenkom, Block Blast. (shoutout naar me zussie) En misschien dat ik die vandaag al wil opnemen.. ooooh (voor een deel dan)

En dat was het wel,
BONUS DING, LOLLIG FILMPJE!

- Piet

Geen opmerkingen:

Een reactie posten