zondag 1 september 2024

Gedachtes uit me dikke kop

Ik begon vandaag al wetend dat ie waardeloos zou worden, maar ik heb nou een niveau bereikt waar je U tegen zegt.

Ik zit nu hier op bed, nat haar (want heb gedouched, moet ook gebeuren), in me onderbroek en met een fles bier in me hand. Waarom? Gewoon heel veel gedachtes man, voornamelijk negatief to be honest. Het is gewoon veel zorgen en stress, maar ik kan niet plaatsen waarover dat gaat. De opleiding sprint vaak omhoog als oorzaak, maar ik denk dat het voornamelijk komt door onduidelijkheid en onzekerheid. Vanwege mijn tunnelvisie en het alleen maar op 1 ding tegelijk kunnen focussen, is het zo onwijs makkelijk om dingen te vergeten, of ergens niet bij na te denken, of ergens rekening mee te houden. En dat is gewoon heel verontrustend, en stressvol.

Ik leef constant in mijn eigen hoofd hierdoor, en kan moeilijk echt aanwezig zijn.

Dus dan maar er vol voor gaan en op bed zitten in je onderbroek met een fles bier, en gewoon in mezelf zitten. (oke dat klinkt raar....)

Ik weet dat ik hier wel doorheen kom, dit is niet nieuw. Ik moet gewoon nu ff worstelen en dit uittypen helpt wel (duh)


Sorry dat dit zo persoonlijk is, maar ik heb deze blog nu juist ook om die redenen.

Verwacht meer van dit oke..

Geen opmerkingen:

Een reactie posten